Møtebooking skiller seg fra klassisk salg ved at vi ikke selger produkter direkte, men heller selger ideen om å investere tid i et møte. Dette kan være en effektiv måte å presentere deg og dine tjenester på, uten at det krever en stor investering fra kundens side. Ved å bruke en ekstern møtebooking-tjeneste, unngår du risikoen og kostnadene forbundet med å ansette egne ressurser.
Å velge ekstern møtebooking gir deg flere fordeler:
Spørsmål som "Hvor mye koster et møte?" og "Hvor mange møter kan vi booke på en dag?" har ikke ett enkelt svar, da kostnadene varierer basert på målgruppe, produkter, og kriteriene for å booke et møte. Vår suksess måles ikke bare på antall møter, men på den forretningsverdien de genererer. Vi sikrer møter med reell interesse og unngår å sette opp møter der muligheten for å gjøre business er lav.
Vi ser også på møter som ferskvare. Møter bør helst gjennomføres innen kort tid etter at de er booket for å sikre maksimal verdi. Vår tommelfingerregel er å forsøke å booke møter i inneværende eller neste uke. I tillegg legger vi stor vekt på innsikt. Selv om timingen ikke alltid er riktig, samler vi inn verdifull informasjon fra potensielle kunder for fremtidige henvendelser. Dette gjør at du kan dra nytte av møtebookingprosessen mange måneder frem i tid.
I 2019 alene booket vi møter for alt fra store banker til gründerbedrifter, og hjalp dem med å oppnå konkrete resultater og langsiktig vekst.
Ønsker du å prøve lykken selv? Les våre 7 tips til møtebooking.
Gjennom tett samarbeid og bred kompetanse innen salg og kundeservice setter vi ambisiøse mål sammen. Dette gjør oss og våre callsenter til en trygg partner som skaper de gode kunderelasjonene for bedriften din. Vi gleder oss til å høre fra deg.
Kontakt oss her