Nyheter

Falun i Sverige er nå med i Kontakta

Vår avdeling i Falun i Sverige er nå med i Kontakta. Det er bransjegodkjenningen i Sverige på at vi driver ordentlig.
 
Kontakta representerer bedrifter og organisasjoner som jobber med kundeservice og salg på telefon og i digitale kanaler. Kontakta mener salg og kundeservice er to av næringslivetsviktigste saker.
 
De er til for å skape fokus på alt knyttet til de millioner av kundekontakter som håndteres daglig i Sverige. Kontakta jobber for seriøsitet og kvalitet for å skape et godt klima mellom forbrukere, samfunnet og alle bedriftene som jobber med kundekontakter.
 
Kontaka er en idéell forening for alle virksomheter som jobber med kundekommunikasjon på avstand – i sin kundeservice, i salgsavdelingen eller på vegne av andre virksomheter. Gjennom politisk påvirkning, engasjement i lovspørsmål, utvikling av forretningsetiske normer og regler, jobber Kontakta for å hjelpe sine medlemmer med å skape og utvikle grunnleggende forutsetninger for å drive enda bedre virksomhet i fremtiden.